Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 1 August 2013

Iftar unit HRM

entry sebelum ni aku cerita pasal iftar MATRADE. sekarang ni entry iftar untuk unit pulak. alhamdulillah dapat berbuka bersama dengan unitmates aku di D' Arab Cafe dekat je dari opis aku kat jalan duta jugak. terima kasih kepada yg sudi sponsor iftar kami kelmarin ye. hehe minggu lepas iftar dgn unitmates hubs tp mana tah gamba. hahaha

actually tahun ni, mmg aku xde berbuka kat lua langsung.kecuali dgn ofis ni la. compares to last year dan sebelum2 ni. keje aku mmg asyik berbuka luar je. balik keje terus merayap cari tempat berbuka. tp berbeza lasince da ada anak ni. balik keje je nak pegi ambil anak dulu kan. so xde la kami nak keluar berbuka kat luar. macam pelik je bila aku n hubs bercerita yg kitorang xde berbuka kat lua tahun ni. hehehe. so bila ada iftar dgn unit ni, harus la pergi. ok layan jela gamba yg x seberapa ni ;)

janji semua nak datang pukul 6. laju2 la aku ambil anak aku kat PJ and patah balik jalan duta taw. last2 aku sampai pukul 6.30, xde sape datang lagi. cett. so jom la kita tangkap gamba dulu ye izz. hehe hari2 blk keje lalu depan masjid wilayah ni. baru 1st time dpat tangkap gambar berlatarbelakangkan masjid cantik ni. hehe

1st time try this restaurant

nama pon restoran arab. maka, makan nasi arab la kan. aku n hubs mmg xnak kambing. so kita amek ayam je :)

jemput makan. ni hidangan utk 3 org

as usual, bila nak berbuka, bagi la si izz tu ngadap tab supaya x kaco kitorang berbuka. hehe. nampak tak air kotak depan abi tu? air mango nectar. perghhhh sedap gilos. pekat likat. RM10 sekotak. arghhh nak lagi!

adris, sha n linda

hensemnye awak rahman!

ni la kawan2 unit saya :)


geng jejaka

kenapa izz pandang kakak zara camtu? hehe

kacau orang punua lolliepop ye izz

ok baru ada ummi menyelit :p

lagi sekali berlatarbelakangkan masjid wilayah waktu malam pulak

kami solat kat ofis je. so ummi bawak izz dtg work station ummi. bersepah kan?? hahaha

ok tu je dari izz, bye2
love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Aeen said...

pink kaler workstation ummi...hehehe..

ct shah said...

saya suka nasi arab ni,tapi yg kambing.ayam kureng sket.hehehe.

cantik meja umie.:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...