Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 21 June 2013

team play shop

last week, aku telah ke cameron highland utk 3 hari 2 malam utk team building office aku di hotel equatorial. aku mmg suka gi team building. mmg mengenjoikan diri jela. hehehehe

Actually sebelum nak pergi tu, risau dan susah hati sgt sbb 1st time nak tinggalkan izz. walaupun aku n hubs satu office, tp kitorang x boleh pergi sekali. abi kene pergi session lain. aku pon kalo boleh, xnak pergi ngan abi. bia la merasa hidup berjauhan. gagagagaga. sebenarnya, sebab aku nk berjimba sorang2. bia abi jaga izz. lol

aku ni dah la still fully breast feed izz. aku risau izz x boleh tido waktu malam sebab x dapat nenen. tp alhamdulillah abi kata ok je. abi tido umah mak aku. so mak aku tgk2 kan jugak la. barang nk hantar umah baby sitter semua aku da siapkan. tugas abi jaga izz 2 malam je. hehehe. abi did a good job. alhamdulillah sbb ni pon 1st time abi jaga izz without aku.

stock ebm utk izz mmg alhamdulillah cukup utk 3 hari. even kat cameron pon aku still pam. kalo x, kalo bengkak, sape nk jawab? hahaha.  ok layan gamba jela ;)


every1 kene bawak own string to make own landyard. die suro bawak yg fancy2. ha, amek ko, aku bawak bulu2 pink jadi landyard. makanya, aku dpt extra sticker (point) sbb string aku cantik katanya. huhuhuhu

pendapat peribadi aku, team session ni semua best2. layan la nk buat gila2. hoyeah!

selesai 1 challenge

hawaiian night katanya. tah hape aku pakai. layannnn

alaa blurrr

da pki hawaii, kene bljr main ukulele la pulak kn

siap kene perform skali. haha

ok yan, xyah nk over sgt. agagagaga

pink ukulele!!


main gendang pulak. huhu

ok buat mcm umah sendiri. haha

ade challenge utk serve our own lunch. ni je yg termampu dr kumpulan aku. yg penting, menang! hoorayy


many colourful ukulele

asek main ukulele je, so aku belikan 1 utk izz warna merah :) rm59 je

every1 diberi 1 piece of puzzle. buat la conteng suka ati mak kita. ni aku punye. at the end of the day, the idea is to assemble semua puzzle staff matrade yg join (all session) frame dan gantungkan kt matrade. menariknya!

ni mebi baru 1 per 10 je kot puzzle yg dah di assemble

group photo teamplayshop group 4

alang2 sampai sana, shopping la toberi kan. haha

time to go home. sambung keje belambak kt ofis. pfft :p

ni sejumlah 18 bekas susu yg berjaya diproses selama 3 hari berteam building. alhamdulillah dpt ganti balik susu yg izz dah minum. selagi ade kudrat, ummi usahakan izz hya minum susu ummi je ye nak ;)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...