Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 22 February 2013

yana's birthday

sapa yana? yana ialah girlfriend arwah adik aku semasa hidup. walaupun adik aku da xde, yana still keep in touch ngan family aku. she's a nice girl. hari tu dia dtg umah mak aku, bbrpa hari lps birthday dia. xde kek pon, tp kita ganti dgn pizza. tiup lilin atas pizza yay!

along, izz, yana n as ;)

happy birthday yana, from arwah umar's family :)

semoga yana bahagia selalu n bertemu jodoh yg baik k. wlopon umar da xde, life goes on. yg penting we can always keep in touch. our family da anggap yana as part of family :)

yana with izz.  tq auntie yana bg izz hadiah baju hard rock cafe amsterdam hari tu ye. bila la izz nk sampai sana pulak. hehe

yg ni pulak asmidar or as. arwah boyfriend as ialah adik kpd asyu. asyu anak angkat mak aku tu.  beza yana dgn as, yana kehilangan umar about 4 tahun lps. but as kehilangan ipin baru 4 minggu yg lps. jgn sedey2 korang. Allah da tentukan jodoh yg lain yg mungkin lebih baik utk korang. insyaallah. korang semua baik. kita da mcm family :)

hadiah time!

yg ni yana bg aku as belated bday present. adoi la yana. sesusah je. yg pnting. i loiikke patchi very much. tanx! muahhhx
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...