Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 18 February 2013

my birthday at sharin low

after having lunch date with hubs sempena my birthday, petangnya, we had an early dinner with my family at sharin low restaurant section 7 shah alam. family aku ni mmg suka bab hari jadi. semua suka celbrate. hehehe blessed :) 

sblum ke sharin low,  singgah baskin robin ss15 subang jaya. abi belanja ice cream cake BR. yay love u banyak2 abi!
my birthday ice cream cake. love it!

ok nyanyi cepat :)
this restaurant agak kecik sket. penuh ngan family aku jer. hhuhu

sebelah tu my sister n shaheem. my sis nye birthday 26 jan. tiup lilin sesama la :)

one small happy family. alhamdulillah

my family. jemput makan semua. for me double thumbs up makanan kt sini. yummy!

izz with acah my adik yg tinggi lampai.

with presents. thanks all!

love of my life. my forever boyfie :)

my beloved mak. bukan sehat sgt ni. tp gagahkan diri jugak. hehe. tanx mak for the hadiah. terharu :)

tq acah for you hadiah. suka suka!

along bagi hadiah n sebiji kek. esoknya aku bwk kek tu gi opis. sbb kt situ only potong kek BR. tanx!

from my niece. tanx nureen.  she told me she herself wrapped the present. uyyo cantiknye!!

my SIL (hubs' sis). tq2. 1st time dpt adiah tudung radiusite. i loikeee :)

tq asyu! mcm taw2 je purse i da burok. dpt charles n keith kale pink. muahhhhx

mak n ayah. love u guys!

my nephew. baru form 4. tinggi ya amat! dia beli hadiah sepasang baju kurung ok! pakai duit sendiri lak tu. terharu makyang! xyah le susah2. dia pilih sendiri katanya. so lovely. tanx shaheez!

lps mkn, kitorang singgah snogurt sebelah tu je. solat kt snogurt tu je. kitorang buat kedai snogurt ni cam bapak kitorang punye kedai sbb ni kedai kawan my nephew. my nephew penah keje part time kat sini. suka ati kitorang je. hehe. izz golek2 kat situ dulu ye

the ladies of my family minus my tall nephew

my brother's family. tanx y'all :)

izz with mamalong. mamalong dah bersalin taw!

my SIl n BIL. dah selamat jd mama n papa. yay!


ok tanx every1 kerana memeriahkan birthday saya. saya suka sgt! many burthday stories in next entries. hehe
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...