Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 26 June 2012

munching entry ~ my mom's chicken rice

last week, aku gi check up 6 bln kt ampang puteri. alang2 dah lunch time, aku ckp ngan hubs nk mkn kt my mom's chicken rice sbb x penah rasa wlopon salu je gi ampang puteri tu. haha. konon2 nk mkn kedai artis la kan. jakun sangat!  lol. mula2 mcm x jadi je nk mkn situ sbb pusing2 xde parking. sampai nk merajuk la aku dibuatnya. naseb bek, hubs baik hati, dia turunkan aku dpn restoran tu, n dia gigih carik parking. huhu

kesimpulannye, biasa jela aku rasa my mom's chicken rice ni aku rasa. rasa nasi ayam la kn. huhu.ok la, at least penah rasa. haha. tp mcm mahal je aku rasa harganya, compared ngan keadaan kedai xdela menarik mana pon. aku salu x kesah byr mahal klo presentation mknn / kedai tu cantik. but biasa je restoran ni bg aku. tu pendapat aku la. ok, enjoy!




mango n guava juice yg sgt cair

set of two

ok la, sedap dari pasar mlm punye nasi ayam. hehe

jelly ice cream for dessert. yg ni aku rasa yummyyy! :)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...