Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 8 May 2012

munching entery ~ durian pancake

hr tu ke mid valley, while waiting for hubs ke the garden jap, aku bjalan kt tgkt bwh mid tu. n nmpk kedai Durian Durian. jual sgla bnda berasaskan durian. nmpk pancake durian. mcm sedap je,,,. trus tya tukang jual tu, pancake ni isinye cream durian ke? dia kata, bukan, mmg durian betul2 la! owhh. mcm sedap je. nak try la! hehe

so i bought 2. 1 for me n 1 for hubs sbb dua2 suka durian...but... bila hubs dtg je kt aku n ajak jln2 kt kedai lain, dah dia pulak x leh bau durian ni. adoiyaiii x penah2 lak dia x suka bau durian. sentapp aku bila dia kata knp x trus mkn je, time bli tu? isk2 konon2 nk tgu dia. nk mkn sesama. dia mg x leh bau dah. aku xleh nk mkn sbb xde tmpat nk mkn. mmg xde mood da nk jln. tp mmg kuat jgk sbnye pancake tu wlopon aku da ikat kuat2 plastik beg tu. hahahaha. mesti pengsan sape yg xleh bau durian, lalu sblh aku. kekekekek

sudahnya, aku bwk balik umah, n mkn dua2 pancake tu sorang2. huwaaa sedapnye. mmg rugi hubs xnak. tb2 lak dia xleh mkn durian. cettt hahaha. best la sbb aku dpt mkn dua2 skali. kekeke. kesimpulannya nnt aku nk bli lg sbb SEDAP. hehehe

durian pancake!

very bad quality la gamba. hehe ni la pancakenye. mcm apam balik but kecik jer...

see the filling. mmg durian betulla. terbaek wokk! i want more please! :)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...