Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 14 September 2011

jamuan raya miti n agensi

as usual every year miti akan buat jamuan raya untuk agensi2nye termasukla matrade. n as usual venue, kt matrade jugak. mebi sbb matrade nye bangunan lebih selesa. syukur dpt keje matrade. ngeee.

penyambut tetamu n arch kemain lg. ;)

rase jeles tgk org pakai baju raya. aku leh pakai seluar ari tu. mmg sadis tol aku nih. pdhal hasben soh je gosok baju melayu n baju kurung dtg opis, tp aku soh je pakai baju yg da siap iron. padan muke aku gi jamuan raya pakai seluar :p

ni tgh queue nk amek lucky draw. x lucky nmpaknye. haha

ade kambing golek, but aku malas nk amek sbb pjg sgt queue. aku just mkn mee rebus tulang n kuey tiaw n abc. makanan lain aku x terjah pon. huhu

penghayatan maksima. yo yo ooo. wana, sila jgn berpuasa pada hari yg ade jamuan ye. lol

eh, camne hasben aku leh dtg OH opis aku nih? muahahaha

ciss aku x sempat nk posing pon kat majlis ni. ni ofismates hasben. deme je yg melaram depan camera hasben. aku xde geng bergambo hari tu. ngehehe
hurm, ni cite lain. aku nye background da expired. lay out pon dah upside down. malas betol nk ejas balik plus carik free BG yg baru. nnt2 la. huhu. buruk giler blog aku. yes i admit :p

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...