Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 13 September 2011

eid (part 4)

sambung lagi cite raya. huhu. ni kat perak lak. x byk la pulak gamba beraya kt perak ni. gamba SS byk la. haha. anyway, 1st experience la dah bergelar isteri ni ngikut suami gi beraya umah sedara mara die lak. awww . hehe. dari seri manjung ke batu gajah, ke parit, ke manjoi, ke lekir ke selekoh. uyyo, teman udoh jadi oghang peghokk. (hasben mesti sakit ati klo dengar aku cube ckp perak. die kate annoying sgt. lol)

sebelum cite pasal raya, aku nk tunjuk hasil DIY baju aku kale ijau ni. memandangkan entry ni aku pakai baju ni. hehe. baju ni (baju saje without kain) disiapkan oleh mak aku sehari sblum raya. so, kosong sgt. sku gi kedai bli la bnda alah ni. jait la sendiri keliling lengan tangan n bwh baju. kain pulak, aku gi kedai dekat ngan umah aku, bli skirt kosong kale hijau. ha setel baju raya aku. hehe. klo x , xde baju raya lah aku. sbb mak sempat jait sepasang je baju aku nok yg aku pakai raya pertama. huhu

ni mak angkat hasben. pernah buat entry bout her. since mak ayah hasben dah xde, so mak parit ni lah tempat hasben bermanja klo balik perak. die jaga hasben masa kecik sampai sekolah. macam giant lak aku berdiri sblah mak ni. hehe

sedey x, aku xde kasut raya. huhuhaua. tu lah kasut raya aku. posing konon2 ANTM kt parit, perak. nearby umah mak angkat hasben. marilah kite menghijaukan alam. lol

gamba perasan lagi. kt parit :)

SS jugak. jgn muntah :p nak buat camne, sy kene PAKSA ngan hasben utk pose. saya redhooo sbb hasben nak berlatih jadi nigel barker. hehehe. i love u b!

at OH kwn SIL at sitiawan. bkn main lg makcik makcik ni berpoco2. kellass!

i love attending OHes! ;)

uihss kemain ligat lagi makcik2 ni sampai maghrib x habes2 lagi. tulunnn! :p

ala gamba raya tempat lain x tangkap pon. gamba baju hijau je la gamaknye. padahal 3 hari aku kt perak. huhu.

tb2 je gamba dah nak balik KL. harus singgah beli air kelapa dara kt lekir. hehe. ok peace :)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...