Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 5 August 2011

puasa oh puasa

sungguh xde mood nak update blog bulan puasa ni. bz pon ye jugak. atoiii. dah la start ngan aku demam panas. naseb bek xde denggi. then jangkit lak kat hasben. lagi teruk demam die. sampai muntah2. jgn harap aku nk bg die puasa. n EL jugak sbb nk jaga die. dapat skali doc enjet kat montot, alhamdulillah sehat da.

bulan puasa tahun ni 1st time la aku sambut as a wife. xbyk beza pon sbb masa bertunang lg, hasben mmg sahur n buka kt umah mak aku. kate umah blakang umah mak aku jer. haha. so dah kawen ni pon, masih mngekalkan sahur kt umah mak jugak. huhu. bukan aku je yg cam tu taw. kakak n family pon pagi2 dtg umah mak sahur skali. ahhaaa!

cume yg bezenye puasa kali ni kitorang gi n balik keje nek moto. fuhh lege giler xyah harung jam. sampai umah kol 5 rilex je. ngeee. plus dapatla aku peluk hasben puas2 masa nek moto tu. muahaha. x sabar nk mulakan pengembaraan ke jalan TAR. huhu. baju raya da xde da nak beli kot. cukupla sehelai kain batik hasben bagi hantaran kawen hari tu plus cotton korea yg hasben gak belikan dr opismate die. yayyy! huhu. carik baju raya utk hasben je la pasni. bile nk gi jenjalan ni. lama dah x jenjalan ni (yeke? huhu). hasben ajak gi petang ni. tgk la klo aku berjaya fikir nk mkn ape yg sedap utk berbuka kang. hohoho

ok la, xde mood dowh nak update pape lagi. ok bye.

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...