Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 24 August 2011

mid valley hari pertama

haha boley x tajuk mid valley hari pertama? sbbnye dari hari ahad, aku ke mid valley, sambung hari isnin n hari selasa. 3 hari berturut2 gi mid valley tu. buat hape tah. hahaha. well, aku ade hasben yg agak fussy nak mbeli barang raya ni, so byknye survey sampai melecet kaki (hahaha, x pasal2 aku salahkan hasben. huhu). pergi pon da petang. so taw la mcm mn macetnye dlm mid valley tu. tp lantakla, aku nk terjah jugak. hehe.

sptutnye mlm tu nk gi habib ampang sbb ade jualan larut malam bagai. tp aku capek la pulak. malas noo nk gi kol 10 mlm tu. disebabkan takot harga gold naik lagi, kene pergi jugak hari ahad tu. ni bukan pasal bonus taw. (da la gaji aku masuk lmbat. isnin petang baru dpt. iskiskisk.org lain da habes da duit gaji. haha) ha nk gi habib jugak sbb nk gune dwet mas kawen aku yg x gune2 lagi tu. aku ikot la ckp mak aku, better beli gold. baiklah mak, sy yg menurut perintah :p n hasben pon mmg setuju bli gold. asek bersimpan dwet tu. harga makin naik. baik aku beli cepat sblum naik lagi. fuhh

ok kite tuju sini tros


mmg blur. klo anda x nmpak berapa harga gold pada 21/8/11, sudah RM200/g. pengsan lagi. baru naik semalamnye RM190/g. huwaa! ha kan da rugi, tula, tangguh2 lagi. xpela, bli gold xpe lagi. klo nk bli baju, mmg haram jadah la nk bli kan. haha.

hasben jd consultant aku. naseb taste die x lari dr aku nye taste. hehe. mas kawen aku pon bukannye byk mana. so, berpada2 la. lgpon, aku belum makcik2 lagi utk pakai yg gabak2 tu. ngeee

amboi sengihhh. hehe.ape yg aku bli? adela,,. 4 sure aku pakai bnda tu hari2. insyaallah :)

pencarian sandal raya hasben hari pertama. letihhh x jumpa yg berkenan. tu yg sampai pencarian hari ketiga tu. huhu

centre court is decorated with arabic theme

ok gtg. xleh lama sbb ade iftar ngan member lak kt kg baru later :)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...