Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 18 July 2011

sukan agensi miti

Hari Ahad yg ditunngu telah tiba. hahaha, tunggu la sangat! yela, sebulan aku x kua lunch sbb lunch time aku berlatih kawad. kawad utk mewakili matrade sempena hari sukan MITI dan agensi. last year aku masuk dan menang. kalo hasben lak, last year n last two years die masuk. bile da menang, aku lagi rase excited nk jd part of the team. both of us mmg volunteer nak masuk. xde disuruh atau dipaksa. yes, we enjoy doing it!

Aku mmg suke kawad kot. n so does my hasben. tingat zaman kegemilangan aku kt skolah. dgn kawad formasi (we were the best! ayat puji pujian utk diri sendiri. wakakaka), kawad utk sultan, masuk peringkat negeri. i used to be a comander though! malas nk tunjuk suara komander aku kt sini. cukup la zaman sekolah dulu. agagaga. i juz miss the moments. takat kawad jln lurus utk matrade ni, very the kacang la! (ayat berlagak x leh blaa!) so, mmg kawad dekat dgn hati aku. maybe some people nampak kawad ni ntah pape, xde keje ke nk masuk kawad ni. up to them, cube kasi try sket kawad. tgn paras ke x?? angkat kaki 90 degree ke?? ko ade? hahaha

Alhamdulillah we won again dis year! proud to be matraders! hehe. keep it up! susah nak kekalkan kejuaraan. kene kerja keras. huhu. well done all! especially practical students yg memenuhkan separuh dr kontinjen. dah tu, staff sndiri xde yg rela, kene la paksa relakan budak2 tu. hehe. syabas every1! :)

sebelum masuk barisan, every1 tgh siap2kan outfit memasing. time kasih sbb dpt set baju n kasut free lagi. tp, klo x dpt baju free pon, sy masuk jugak sbb sy mmg suke kawad. weee~~

 
pasangan suami isteri yg bersemangat waja bagi mengharumkan nama jabatan. kua umah kol 7 pagi tu..

 
dato' ceo pon turun padang. tq dato' :)

 
kontinjen MITI

 
kontinjen mida

 
geng matrade dah siap sedia! ok sempat peace! :p

 
logo sukan antara agensi miti
cayalah matrade! segak sekali! huhu

 
bosan lak aku ngan baju matrade yg x abes2 ngan warna blue black ni. asek2 kale ni je. pekate taun dpn wat kale pink pulak ker.. ok what!! agaga

 
cam nmpak gemss je aku. :(

 
SME corp. pesaing kuat matrade. tp rezeki kami lg taun ni ;)
dorg creative gak but juri lebih pakar mungkin.

 
midf. kemain lagi yg tukang bawak play card tu. haha

 
SME bank. ha, kan ceria tu kale kuning. baru le meriah!

 
HDC team. baju lebey kurang matrade. hidup tanpa warna, apelah maknenye. muahaha

 
all contigents! time kawad ni, najib tolong tangkapkan gamba. tq ajib :)

kamilah juara hoyeah!

 
xnampak da CEO. dah kene overshadow ngan aku. lol

 
coach kene lambung! tq coach!

 
banggaaa:)

 
naseb baik x panas sgt time kawad tu. wlopon x pakai sunblock, xdela itam muke aku. huhu

 
with pembawa play card matrade. practical student.

 
yan oo yan! ko salah posing ngan piala tu. tu kan piala futsal. bukan piala kawad. hahaha

 
nak jugak amek gamba ngn midf nye pembawa play card ni ha

 
how i wish i cud steal these balloons. huwaa!
anyway, dis is stadium mini bukit jalil :) dear husben, i love dis pix :)

 
right after kawad, netball n futbal match pulak. i chose to support netball sbb indoor. haha. while hasben gi tgk futball yg outdoor tu. malas nak terbakarkan kulit ni. haha
kamilah penyokong netball! matrade tumpas kepada mida. ok la 2nd place. try again next year!

 
x tgk pon futball. panass :p

 
hamek gamba ngn mukhriz dulu.

 
cayalah azwan! my unit mate

 
with miti's minister
supportes bola!
perasan x ramai yg bawak kipas tu? sbb aku yg bagi dorg. sabtu sblumnye aku ke bon odori n they given away fanssss! ya i mean many s. byk giler kipas. aku amek la byk2 sbb nk bwk stadium sbb tshu msti org panas. will update bout bon odori later :) ok jumpa lgi sukan agensi miti next year!

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...