Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 18 May 2011

munching entry ~ mohd chan abdullah restaurant

entry aku lately ni pasal makan je. jgn marah.. huhu. sabtu mlm telah ke restoran makanan cina muslim 'Mohd Chan Abdullah' kat dataran glomac kelana jaya with hasben n SIL kekna.


menu


mknn da smpai tp x abes melayan SIL nye cite. haha

Nasi masak kong boh ayam for kekna


nasi msk ape tah chicken n mushroom


ni sgt terbaik!! kedondong asam boi! :)


ini mantapp! sizzling toufu. meleleh lak air lior aku haii. hasben x suke toufu. aku n kekna je la yg bedal :p


aku nye. nasi goreng seafood. nasi goreng seafood kt murni lg mantap. tp tgk harga la.. murni nye harga due kali ganda. but ni kire ok gak la


aku pakai brooch labuh baru beli. akakaa.


muke cam x suke je. huhuhu


nnt nk bwk mak n ayah la mkn sini :)


love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...