Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 22 April 2011

preparation at home b4 the weds

actually ade byk gamba dlm camera ni. so, selitkan la sikit2 dlm blog ni. gamba bercampo2 la tp. xpela, nak jugak letak. huhu. camni, masa 7/4/11 iatu hari khamis, mak ade buat majlis baca yasin kat umah aku. tahlil utk arwah adik aku jugak. so, mmg bz jugak la hari kamis tu. naseb aku da stat cuti. sbb kenduri kecik camtu,mmg standard la masak sendiri kan. alhamdulillah ramai yg dtg. penuh sampai meleleh org sampai keluar. cian giler. hehe. baca yasin kat kawasan umah aku tu, biasa dihadiri oleh kaum hawa. time tu jgk la makcik2 sume nk jumpe bakal perantin katenye. malu ok. hahaii


then, malam esoknye, statla ramai sedara mara datang umah. nak tolong pe yg patut. potong bunga rampai, isi bunga telur n borak2 je kot. sbb x byk bnda nak buat sbnye. sbb byk bnda yg kitorang da siapkan awal contohnye isi raisin n honey dlm box. bnda lain yg klo nk tlg pon maybe kat hall iaitu pada mlm esoknye cam gubah bunga. sbb bunge gune fresh flower, so xleh nk wat awal la kan. yg lain, x byk sgt keje la kot... hehe



tema adik beradik masa majlis baca yasin kat umah aku. huhu


masa kt umah. ramai je org. keje yg available isi bunga telur je. buatla bnda tu ramai2. huhu

yg ni nak masukkan bahulu imported from melaka ke dlm vip bags.


tq all for lending ur hands ;)

jumaat mlm tu sume dah balik, mulelah aktiviti pakai inai. mak pakaikan aku. inai ni inai daun. aku saje je nak pakai daun. aku pakai kol 12. sampai kol 2 lebey aku da jegang. aku x tahan gatal. aku tros bukak aku x kire! tu yg ramai marah aku sbb inai aku x pekat. hahaha. klo pakai inai tube, kejap je pakai mesti da pekat kan. tu la ngade nk pakai yg daun buat sndiri. B lak pakai hari sabtu mlm. kakak B yg pakaikan. sama gak x merah. huhu. sumting yg aku rase comel sgt bout B is die kate die nak pakai inai lagi sekali bile kuku die da stat panjang. suke ye pakai inaiiii. feel pengantin baru always. hehehe. k nnt sambung cite lain ;)


love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...