Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 27 April 2011

my dias

alhamdulillah aku amat berpuas ati dgn pelamin wedding aku. berbaloi dgn ape yg aku bayar. klo nak sgt ikot taste aku, x tercapai akalmu la pulak harganya kan. but this 1, dgn ape yg aku bayar, aku sgt puas ati! ramai gak yg kate pelamin tu cantik. alhamdulillah.

Aku sgt terkejut ok ade yg igt pelamin tu harga RM5k! ade gak yg tya, RM4k dapat ke pelamin camtu? mashaAllah. mana ade mahal camtu... igt aku ni kaye nooo nak amik pelamin smpai 5k? aku ngan suamiku keje gomen je kot... ahaha. seyesly x mahal mcm tu. mmg aku ada survey tempat lain, pelamin camtu harganya agak merepek. but tempat yg aku gi ni, letak harga yg mampu aku bayar. alhamdulillah. aku juz amek pelamin sbb baju kn aku tempah sndiri.

Aku jumpa vendor ni kat pameran pengantin masa bulan 1 kat ampang point. Butik d'azzueeina namanya. butik die ni kat platinum walk, danau kota. masa pameran pengantin tu, ade offer, siap dpt rebate lagi. mule2 dulu kan suamiku (dulu tunangku) xnak sanding2 ni. n kirenye xperlula pelamin. bile asek kene pujuk ngan aku, die agree utk bersanding. ha, amek ko tros 3 panel. mule2 rase 1 panel pon xpe. tp buat kat hall, nnt nmpak gonjeng pulak kan. tros la book kat azzueeina tu. sbb booth die masa tu cantik sgt n aku berkenan ngn display pelamin die masa tu plus harga reasonable.

cume yg aku hangin kat azzueeina ni ialah die nye pekerja. klo dpt deal ngn bos die ina tu ok sgt2. tp bile pekerja je yg ade, mmg sakit je ati aku aihh. xleh nak nego langsung. naseb bek hasil pelamin ko cantik. aku ampunkan jela pekerja2 azzueeina tu. kakakaka. ni kawan aku nk kawen, nk pelamin cam aku tu, gi tempat lain. but harganya mak aii!! so, aku tros recommend kat azzueeina ni. nak kawen ni jgn nak mbazir sgt la.. klo jmp tempat yg lagi murah, sile la pergi ke tmpt tsebut. hahaii


keadaan hall without the pelamin. kol 11 mlm baru sampai. meja kusi sume da siap setting


ok, naik tiang dulu. pekerja azzuina yg dtg sume laki. ramai gak. dlm 7 org. susah pasang pelamin ni kan.....





ok psg chandelier n spotlight. umar n amir jd penonton setia kat tangga. haha


siap dah! taraaa!! i chose dis colour utk kasi kontra dgn wedding dress aku yg kale fuschia. :)


suke sgt... alhamdulillah... :)


love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...