Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 28 April 2011

dinner maraikan perantin


last Saturday my uncle yg aku panggil acu telah membelanje aku sekeluarga kt restoran tasik indah, shah alam. restoran terapung kat tasik shah alam. dari hari tu die bg taw nk belanje perantin. nak belanje pasangan perantin baru kat KL Tower katenye. ahaaiii. ala, aku bukan kesah pon, kat mapley pon aku xde hal... tp acu rase lebeh best klo the whole family is joining. klo the whole family, x jadi la restoran berputar bagai. hehe. yela, ramai2 baru la enjoy! tq acu!

acu aku n isteri die mak usu byk sgt tolong time wedding aku, dok shah alam, tp seminggu sebelum wedding, hari2 datang umah aku sbb nak tlg pe yg patut. sob2 terharu. patutnye aku yg belanje die. ni terbalik sudah. agagaga. dekat RM800 acu kopak malam tu. wohoo!! tq byk2 acu n mak usu!



nuby cayang!



the restaurant


pilih ikan2 anda di sini yer


wit mak usu



mkn sampai pengsan :p



sume dish ade bunge ni. rembatttt.. woot woot




crispy pan cake



kebetulan dekat ngn bday mak usu. so, i bought a cake for her ;)



nyanyi!



kek ku dah penyekk :p



longan. sedap giloss



menu yg acu dah pilihkn :)























perantin baru in action ;p





bestie asyu n acah






yg pakai baju hitam tu is my cousin anak acu. imran namanya. da lama x jmp die. skali jmp dis time, mak aku nk pengsan sbb imran persis arwah adik aku dekwan. muke, rambut, gaya, body figure. mmg almost sama! emm, lupe nk update hari isnin lepas 25/4/11 adalah 2 tahun pemergian arwah dekwan. rindu gak kat die. smg dia aman di sana...








diraikan la kononnye. pinjam potong kek. hahaha



ha, cukup pon anak2 buah aku. 5 org sumenye. kemain susah nak amek gambo deme berlima. tgk la gaye memasing. haha. nuby, nureen, shaheez, shaheem, nuqman.



tq acu sbb blnje kami! ;)



lil shaheem n nureen. makyang nak geget pipi shaheem! :p




love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...