Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 28 March 2011

urusan nikah beres!!

aku da siapkan borang aku cukup lengkap sume dari bulan 1 lg. tp punyela asek perap je x anta2 kat jurunikah masjid tu. anyway, aku akan bernikah kat Masjid Saidina Umar Al-Khatab, Bukit Damansara Kuala Lumpur. jauh kan dari umah aku yg kat PJ tu? aku saje pilih kat situ sbb aku mmg nak wat 1-day event je. lepas nikah kol 10 pagi, terus je proceed ngan majlis kat dewan (cukur jambul + sanding) simple je. majlis aku xde tukar2 baju, majlis berinai bagai. tu je 10/4/2011 tu la majlis aku. lebih jimat insyaallah.

klo aku nk nikah kat umah, nk kene wat majlis 2 hari lak. so, nk ringkas dan mjimatkan kos, tu yg pilih wat kat masjid bukit damansara tu. situated betul2 depan pusat komuniti bukit damansara. ;)


Ustaz shukeri nama jurunikah masjid tu. memanjang xde. kursus la, meeting la blabla. last2 jji ngn die nk dtg hari Sabtu kelmarin. alhamdulillah da pass the borang to the ustaz. die siap printkan akad utk bapak aku n husni. soh hafal. haha. em, xtaw la bapak aku ade courage ke x, utk nikahkan aku. die kate takot tergagap2. haha. ustaz tu soh ayah try dulu, klo xleh baru wakalah. hehehe. lg 1, ustaz tu soh awalkan akad nikah jadi kol 9.30. mak aiii! tatut je aku ade yg x sempat sampai. hahaha. insyaallah everything will be fine....



owh lagi nk dekat ni, lmbt lak rasenye masa berlalu. ewaahhh. huhu. x sabar dah ni. hahaha


with jurunikah kami nnt. ustaz shukeri from masjid saidina umar al-khatab, bukit damansara. terkejot die tgk kitorang datang ramai. lol ngan along's family skali. huhu.


while waiting 4 the ustaz to habes imamkan solat zohor, kami singgah umah makcik abglong dekat2 situ je.


shaheem suke sgt masuk masjid tu :)


along n shaheem. baru abes pantang tp sume ceruk sudah diredahi. hahaiii. cian masjid ni, xde org dtg pown. kawasan camtu mmg xde org berjemaah agaknye. hahaha


love ~ izyan al-za'im

2 comments:

Scha406 said...

sempoii je pakcik jurunikah tu pakai pelikat..ehehe

izyan al-za'im said...

taw xpe. sbb hari sabtu kot. n masjid tu x ramai org. lol. tp die bukan pakcik taw. mude je aku tgk. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...