Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 29 March 2011

barang hantaran setel!

pheww lega... setel da barang hantaran. i mean 'barang'. so, makanan cam buah, kek n baulu tu, kene tgu dulu la kann.... owh nak pk brg hantaran pon kecoh. setahun awal aku beli sikit2. hujung2 ni xde la berat sgt nk beli semua. so, semua barang aku da bg kak shyma. die akan decorate barang hantaran aku utk tunangku dgn kale biru. lihat sajelah hasilnye nnt. bkn aku xleh wat sendiri deco hantaran ni. juz kali ni saje bg org lain lak buat. aku nk fokus bnda lain lak. huhu. minggu depen je aku nk kawen ni oiii. lalalalala

hp for both of us. yay!! bukan iphone mahupon bb. hp biasa saje. jji hp kami sama. lalaalaa. aritu cam x cukup je dwet nk bli hp. tp alhamdulillah ade rezeki ujung2 ni. almaklumla, hp lama pon dah daif. huhuhu


hantaran chocolate n cookies. sponsored by puan shazana! amek ko sedebuk mark n spancer die bg. terharu weh!!! ngeeeee. mak sha pon nak sponsor baulu ikan. tambah terharu lg. tq yer. aku dah soh kak shyma siapkan bekas hantaran utk baulu tu. nnt tgl letak je baulu tu dlm bekas. syukur...


love ~ izyan al-za'im

1 comment:

Scha406 said...

not a prob...ko pn byk tlg time MISI EMPAT JUN 2010 k.a.m.i...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...