Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 14 February 2011

sepak takraw

jumaat lps berlansungla pertandingan sepak takraw sukan dalaman matrade. aku ni serba salah nk sokong mana. nak sokong division aku or division tunangku? hahaha. aku turun tu pon sbb aku nk tgk tunangku main. klo x, mmg x turun kot. lol. aku sokong BKP sbnarnye, tp bile turn tunangku main, harusla aku sokong tunangku yg dari BPP tu. baru la fair. huhu. n finally, BKP no 1. n BPP no 2. syabbas every1. :)

udah2 le tu main dslr org syg oi. hehe.

my baby n kudut. division lain da dpt baju. bkp nye mana weh? adeyy

tunangku yg berseluar pjg tu. boley die lupe hari tu ade lawan takraw. die x bawak baju. naseb baju BPP baru dpt. kasut mmg ade dlm kete. seluar tu terpaksa pinjam member punye. sabo je le.

kusyuk giler aku menonton. poyosss. haha

palyers bpp n bps

gedik penonton ni. ahaha

bgpp baju merah
konon2 artis amek gamba cam2?? lol

biasala gamba syok sendiri lebih byk dr gamba players yg sedang bertungkus lumus main tu. huhu

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...