Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 22 February 2011

futsal

for the forst time aku main futsal ok!! hehehe. kan tgh sukan inter division kat matrade ni. utk futsal wanita, kak shyma kata x cukup org. dr last year die ajak aku masuk, but aku xde rase nk masuk. dis year aku redho je la masuk. tp aku da bgtaw aku xreti n x penah main. die kate xpe belasah je. aku pon belasah je la.

hari sabtu pertandingannye, but rilex je baru nak train hari jumaat petang selama sejam. haram jadah main belasah je. aku redho je pon klo kalah sbb teammate yg lain pon ramai first timer. haha. hari sabtu pagi, kol 8.30 aku sampai ke sports seven wangsa maju. gerun kot tgk division lain. lg satu sakit ati sbb BKP xde baju lagi. dah masuk bape game da ni. sume BKP je xde baju lagi. menci! tunangku wakil BPP as goalie.

well, aku xde segan kot nak bgtaw BKP dpt no 4. dari 4 kumpulan!! hahaha. main for fun je. xkesah punyela! jji semngat sukan tu ade. haha. aku bkn xnak main, aku ni cepat n kerap sgt cram. masa training n lawan, bp kali aku cram. tu yg aku malas nk join sport ni. ni bukan alasan tp kenyataan. haha.
tunangku did a gud job as goalie for BPP. wlopon ade beberapa bola yg bolos, i still proud of him! yg penting kami enjoy hari tu wlopon aku kalah! hahaha

ni time training kat drive way matrade. ye ye je oii!! :p

ngan kak sally

k. faizah bwk askar2 die :) EG sebok disitu. hoho

men sepak bola ngan reen. blasah je la labu... ;p

yay! da smpai sport seven! BKP shud be proud sbb only BKP wanita yg hantar wakil gred 48. cayalah puan anisah!!

acara berlangsung. hoyeah!!

dgr short brief dari coach bidan terjun iaitu hubby si huda

aksi tunangku as a goalie. muahhx ;)

aku dikatakan belot sekali lagi bile menyokong pasukan tunangku. hahaha

happening tgk matraders kat sini!

aku rase cukupla tahun ni je aku main futsal kot. taun depan aku masuk lari dlm guni jela. harap2 x cram lagi. lol

kad kawen aku da siap. nak gi amek jap lagi. hopefully elok la sumenye. xsabar nak tgk! :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...