Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 11 January 2011

pameran pengantin


pameran pengantin yg pertama utk tahun 2011 berlangsung di ampang point pada 7-9/1/11. harusla aku kene pergi. nak dekat sgt ngan wedding aku ni. satu pon xbuat lagi. pengsan. dengan venue x de lagi.
seyes aku tension gile bile hari jumaat diberitau dewan yg sptutnye aku dah leh tempah tu, kena enovate la pulak bulan 4 ni. ampeh tol. aku frust giler da time tu. penat je aku tgu date 3 bln sblum utk book. bile tibe masanye, ade renovation bagai pulak. frust giler la! aku seyes jumaat tu xtenang fikir dewan. try tya byk tempat, byk je full. aku pk buat kat umah je. setel keje aku.
bile kat pameran pengntin tu, aku ckp ngan tuangku, kite wat kat umah jela. tp nak ade pelamin! mini pelamin pon xpe! husni kan mule2 xnak sanding. aku dah ayat die macam2, (hehe) last2 die kate ok, leh bersanding. yes!!! die kate, alag2 nak sanding, amek je yg 3 panel, letak pelamin bawah kemah. uiksss, xsngka lak die tb2 nak pelamin, pastu yg 3 panel lak tu! gumbira aku! hehe
tros gi kat satu booth ni. rase berkenan ngan pelamin die. pusing2 kat booth lain lak. but last2 gi balik kat booth butik d'azzueeina. susah tol eja. haha. aku dpt best price (i guess. hehe). n book skali veil, n accesorry utk aku n tunangku. byr deposit je baru. nnt kene gi butik die di danau kota. xsempat lagi aku nk gi. bz bona skang ni.
selain tu, aku tempah kad n boxes skali. aku tempah kad murah je. jji kale pink. huhu. aku just byr deposit je. later kene gi kedainye kad lestari kat shah alam, section 7 utk discuss design n wording. yela, venue pon xconfim lagi. xleh la tros nak wat kad kan. ahaii. aku order kad 500 je, box 1000. dpt free 2 bunting. ok la harga. huhu.
actually byk lagi cite spanjang sabtu ahad. panat lak nak cite. ahaii. nnt aku sambung. daadaa

tgh usya box. ape yg suke no? haha

discuss nagn bos kad lestari. bagi murah la bang. dylla kwn acah pon oder kat sini jugak pe.

with them. thanx y'all. dylla nak sewa baju perantin kat d'azzueeina jgk.

berdiskus di booth butik d'azzueeina.

meh aku bgtaw sumting. minah ni sengal! haha. die baru keje kot. salah2bg aku harga. adeiii

makan dulu!

dylla yg soping kawen saat akhir.

cantik la pelamin ni. but aku xleh la nak pilih kale camni sbb abju aku nnt pon itam. tenggelam lak nnt. haha. pasal pelamin setel. yay!! kad n boxes pon sama. tinggal nk g balik semula kedai dorang utk confirmation. alhamdulillah. cite pasal venue kat next entry k. dadaaa
love ~ izyan al-za'im








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...