Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 17 January 2011

kad kawen

sabtu lepas, aku n tunangku ke kadlestari kat section 2 shah alam. mg lepas da byr deposit masa kat pameran pengantin. deposit tu utk dapatkan pakej yg ade die da kasi promotion la kononnye. ihik.

em, cite psl kad yg kononnye abg aku nk sponsor. x dpt dilaksanakan di saat2 akhir krn maslah yg x dpt dielakkan. xpe bangah. xkesah pon. tp bangah da jji nak ganti sponsor bnda lain lak. PA system maybe. hehe. tanx!

maka kitorang pon mencarik la contoh kad terbaik yg kitorang nak. of course within our bajet. simple je kot kad aku! hehe. xnak bunge2 sume. nnt da siap akan aku tunjuk ok :) tp yg pasti, harusla kale pink (wajib) huuhu.

aku xshare kad ngan pengantin laki yg salu org buat memendangkan majlis belah laki pon xtaw lg bile n maybe kalo ade card pon, akan difikirkan later. so, kad ni, mmg kad family aku je la.

yg peningnye, bab nak lukis peta. bukan xleh refer dr internet, just xde yg sebijik ngan yg kitorang nak. i mean dewan aku nak kawen tu nnt mebi x ramai yg familiar espcially org kwsn perumahan aku. so, map tu perlu dicipta dari umah aku ke lokasi majlis. x dilupekan dari opis aku matrade. agak complicated jgk. ahaii. pening gak tgk peta yg tunangku lukis tu. but hrp2 org lain faham. hehehe insyaallah.

lg 1 kepeningan ialah utk menetapkan bp byk kad perlu dioder. aku oder 500 keping je stlh dah wat guest list. bile kire2 balik, mcm x cukup jer kad tu. uwarghhh!!! tp kami bertawakkal je. dah count semula. hrp2 tetamu2 penting, sume dpt kad. insyaallah.

bukan la kedekut (bajet tu ye kot. hahahaha) mcm aku n tunangku keje di opis yg sama. sgt tidak mampu jika kami nak bagi setiap staff satu kad. 400++ kot staff. huhu. mebi kwn2 yg betul2 rapat saje akan diberi kad. makanye, nak pilih kwn yg betul2 rapat tu yg mbuatkan kami serba salah. rase cam perlu bagi, rase cam x perlu bagi. dilemma betol. maka kami mbulatkan hati (hati bulat??? haha) dah select which staff utk diberi kad. hrp nnt jgn la ade yg tsinggung x dpt kad. bukan x ajak. kami akan invite jugak gune email. cume kad je x dpt. susah tol kan. huhu

risau gak kalo ade yg aku lupe nak jempot nnt. hurmmm. xpela, tgu je kad siap. insyaallah cukup. sedara mak, sedara ayah, jiran, kwn mak, kwn ayah, kwn/sedara along, kwn/sedara bangah, kwn acah, opismate aku, kwn sekolah aku, kwn college aku, kwn aku, kwn/sedara husni. hurmmm insyaallah cukup. jgn risau. hehehe :)


tunangku tgh mengshortlistkan para tetamu yg perlu diberi kad. seyesly very tough job. hehe

at kadlestari. tunangku di 'paksa rela' melukis map lokasi wedding kami nnt. nak harap aku lukis, sesat sampai johor lak guest nnt. haha. xsabar tgu kad siap. ngehngeh

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...