Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 4 January 2011

handbag done n william!

alamak, ni backdated entry lagi la. hehe. minggu lps. skang ni asek x sempat je nk hapdet. dah la aku tgk kat ticker wedding aku tu lagi 2 bulan lebih. tersekat2 nafas ni rasenye. aduhh,, byk x wat lagi ni.

weekend lps, after hantar baju melayu utk kawen n nikah tunangku kat wisma yakin, g OU lak. kitorang redah je mana2 mall yg x g lagi. misinye nak carik handbag! dipendekkan cite, tunangku jumpa hb fushia! tunangku betol2 sudah masak dgn taste aku. he knows me brilliantly! hehe. harga slightly higher dari budget. but harus la beli sebab kemain susah nk carik handabg fuschia/pink around the budget. adeiiaii. tanx baby! ok, handbag done! love it!

lps tu, tros g william lak. tunangku x penah g william. aku pon da lama x g. tunangku terkejot tgk william nye la burok!! hehehe. but makanan punyelah kellas n harga taraf hotel. hahaha

erm, aku pon cam konpius nak mkn ape. las2 oder nasi goreng ketam. RM25. erm, x sedap sgt la.... but thumbs up utk air~ aku oder air akuarium! klo tgk keadaan air tu cam x lalu je nk minum sbb cam mcm2 akar kayu die letak. but believe me! it tastes awesome! kat william ni mmg wajibla org sentiasa ramai wlopon kedai cam setinggan. hahaha. cube la upgrade sket kedai tu william oi. sedap sket klo aku nk recommend kat org. harga mahal mencekik! tp william still ade daya tarikan tersendiri yg mbuatkan org support kedai die (mebi the variety of foods). at least setahun lagi kot baru aku dtg. baik gi murni. heeeee


kedai william yg setinggan tp harga food sume main puluh2 je. kellaas!

air akuarium yg dipenuhi mcm2 daun. hahahaha. tp rase sedap!!

akuarium RM7. tang air ni aku rase berbaloi.

portion makanan utk 4 org. hahai. aku lom makan da kenyang sebab da dpt handbag hantaran. ngeeeee;)
love ~ izyan al - za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...