Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 31 January 2011

baju pengantin laki setel

Semalam, a.k.a hari ahad, xde keje lain, asek ke jalan TAR je wlopon hujan trun whole day. giler la.. bukan saje. but mmg ade sebab. hehe. kali ni nak gi collect baju tunangku yg da siap. baju nikah n baju sanding. alhamdulillah. da siap da baju tunangku. xde yg special pon baju tu. baju melayu biasa. xyah nk expect yg lain dr yg lain ye. haha. cumenye, baju melayu sanding kale fuschia yg kami tempah kat omar ali tu, die dah salah wat sulam. aku pilih nak sulam lain, jadinye lain. bengang jugak. tp bnda da siap, bukan boleh nak ubah pon. so, redho jela. still bersulam but bukan design yg kitorang pilih. n sempat gak beli sejadah hantaran utk aku ke tunangku kat wisma yakin gak. cume telekung x beli lagi. dah jumpa nak yg mana cume x dpt good price. xpela, still byk masa lagi. aku akan carik bnda tu smpai jumpa harga yg aku puas hati. hehehe

baju nikah kale putih by den wahab. buruk giler plastik. haha

baju sanding fuschia by omar ali

sejadah hantaran n present utk asyu

balik singgah makan kat chop n steak. macaroni beef ball utk aku

chicken chop utk husni al-za'im

tunangku lekas2 bayar sbb nak kejar balik umah nak tgk bola kol 8pm. sabar jela...

tp aku sempat hasut tunangku g DIY shop dekat umah aku jap sbb aku nk beli hanger cantik. die bg aku masa 3 minit utk masuk n beli hanger tu. hahaha. saje je gedik nak beli hanger cantik. konon2 hanger special la utk gantung baju kawen aku nnt. xoxoxoxoxo. murah je. 3 pcs : RM4.30 ;)
love ~ izyan al-za'im

2 comments:

MiEyRa said...

mana awak bli hanger tu? kedai ape?

izyan al-za'im said...

hai mieyra, sy beli hanger tu kat kedai Mr DIY ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...