Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 28 December 2010

pavillion

marayap lagi keje aku ni. dis time ke pavillion lak. konon2 nak cari handbag utk hantaran. but xde yg berkenan. naseb bek tunangku rajin melayan songeh aku ni yg hanya nakkan hantaran berwarna pink/fushia. huhu. except 4 brg kemas la kn. yg lain2 tu, selagi boleh, nak pink jugak. tu yang asek carik je x jumpa2. huhu. sumtimes ade je pink yg aku minat but harganye pulak yg melampau2. huhu. xpe byk je masa lagi. masa utk survey pon masih byk lagi. teruskan pencarian brg2 pink/fushia ku. wink2



dis time ke pavillion ngan tunangku, acah, asyu n dylla. ended up aku xbeli pape but dylla je yg beli perfum hantaran. perfum aku pk nak beli later la. skang ni juz nak carik handbag aku n pants tunangku je... bukan aku je yg byk songeh nk kale pink. tunangku pon leh tahan gak cerewet nak beli barang2 die. so, kami pon xkesah window shopping. da jumpa yg betol2 berkenan baru beli. baru puas hati :)



the search is on!

sapa lg cantik? paris or me? leh x tya soalan cam2? kakakaka

acah, me n dylla

acah dah sedondon ngan husni ;p

teman dylla usya brg kemas

sy mmg suke amek gamba. lol

xmas deco at pavvi. nice!

asyu tukang tangkap gamba. sbb tu die xde. huhu

hb paris hilton ni pink jgk. sgt berkenan ngan yg ni. but tunangku soh tgk yg lain dulu. ok ;)

aku jd manequin jap ;p

bride to be. sebulan lagi.

taraa!!

dylla beli perfum set 4 hantaran kat clinique. aku xbeli pown. nnt ye izyan ;)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...