Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 10 December 2010

KLIMS 2010


byk tol story aku pospone kan. haha. so many things, but so lil time. hari ahad lepas, tunangku beriye2 ajak gi pwtc sbb nak tgk KL international motor show 2010. ok, aku pon x penah g. belasah jela. tunangku mmg la minat sgt. sampai je sana mmg ramai giler org. plg aku terkejut upenye nak masuk kena byr sorang RM20! fuyyo! best sgt ke show ni sampai RM20 kene byr. dah sampai, xkan xmasuk pulak kan. so terbangla RM40.

utk aku yg xberapa minat kete, rase cam x berbaloi je RM20. hahaha. tp ok la meneman tunangku yg minat sgt tu. he happy, i happy 2. huhu. kpd sesapa wanita, jgn biakan pasangan anda pergi tanpa pengawasan anda krn terlalu byk pompuan2 sexy disana. awasss!! lol.

sblum nk ke pwtc, cermin belah aku xsenget xleh tutup la pulak. maka, tlh ke kedai accessory kete n mbetulkan dulu. RM80. oh gen2, knp la byk sgt masalah ko ni. dugaannnnn....

KLIMS, here i come :)

bapak ramai giler org. mcm free je kan!



seat kale pink! i like!

xtaw aku nama2 kete ni. anda namakanla sendiri :p

amek gamba ngan spare part jer?



proton plg bagus. model2nye sume sopan. cam2 la! :)


xpun amek model muslimah camni. mesti bertambah laku kete korang. akakaka


nak amek gamba ngan transformers ni kene byr RM15. xkose aku. amek dr jauh camni free jer. ngee


di kaunter byrn saman. dgr je ade 50%, tunangku tros byr time tu jgk. bagus! jumlah saman tunangku RM300. tp die soh byr RM140 jer. lebih 50% maknenye tu kan? legaaaa










ha!! tonggek lagi!


tangkap gambo ngan batman ni pon kene RM15. perabes bogheh yo! cett



sama cam patung blakang tu la. haha


ok babai.

love ~ izyan al-za'im



2 comments:

Scha406 said...

comel pulak aku tgk ko pakai camtu...hahah

izyan al-za'im said...

ngeeeeeeeeee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...