Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 24 December 2010

a day with mak n ayah

ok, ni cite bout 2 weeks ago kot. baru nk update. huhu. hari tu sabtu. mak yg risau sbb aku x carik baju kawen lg. huhuhu. we plan xnak sewa baju. beli kain n buat je baju. tp xdela baju grand. baju nikah dah ade kain gune kain masa hantaran tunang dulu la. mencarik xdela lama. tawla ngan org tua. nak cepat je. plus, die yg belanja. huhu. tenkiu mak!! masuk harisons tros memborong. aku beli 2.5m kain lace hitam n 7.5m (60 inci) kain satin fuscia utk baju aku n baju melayu tunangku. kain lace pon beli x panjang. so, buat baju simple jela. mebi kebaya kot. tgk la. xtempah pon lg. huhu
n mak pon beli kain lace utk die jgk. n satin sedondon kale pink utk mak n ayah. kain utk nureen n shaheez jugak. acah n asyu dah ade kain lace sendirik. along n kakyus beli sendiri la lace korang ye. hehehe.
smpai nk maghrib, g solat kat masjid kmpung baru, makan kat sana jugak. then mak kate die nak tgk perabot. aku n tunangku pon g ke pusat perabot LDP kat sungai way tu. mak kate nk carik perabot bilik pengantin. hurmmm, bukanke aku share bilik ngan acah? xkan la nk wat bilik pengantin? lantakla mak. mak yg nak beli. belasah la. haha. mak siap ckp ngan org tu. jgn anta awal2. die nk soh aku clearkan dulu bilik aku tu. iyolah mak.....

misi pencarian di harisons bermula!

ayah x join mencarik. die taw mak akan pilihkan utk die. haha

tanx tukang belanje :)

design kat patung ni cam nice ;)

dan2 mak kate nak g org kawen esoknye. xde kasut. ye. ate, kedai kasut yg ade kt jln TAR tu, princess je la. dah la princess je pon. tp mak beli kasut yg harga 200 lebey. adoi mak ni. klo sbr sket, leh carik scholl ke, HP ke, clarks ke. xberbaloi beli princess 200++.

di perabot LDP. mcm da kat i city lak. hehe

mencarik mana yg nak dibeli

nak yg ni!! byk la ko! org yg bayar. sile carik yg murah je yer. huhu
punyela kesian aku ngan ayah. die penat giler sampai terbaring. eh bukan terbaring but tertido atas tilam yg empuk itu. hhehe

pariappa yg melayan kitorang

ok da pilih nk yg mana. simple je but ok la utk bilik aku yg x berapa nk besar tu. hehe

again, tanx mak n ayah! love ya!
hasil dari harrisons ;)
(baju tunangku da anta tempah kat den wahab n omar ali. bagaimanakah nasib bajuku?? huhu)
love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...