Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday 24 October 2010

mbeli barang kekna


Hari kamis lepas, aku n tunangku temankan kekna g beli bebrapa lagi barang kawen die. as wedding die pon tinggal dlm 2 minggu je lg. so, setiap hari mmg xleh duk saje la. abes keje mmg die merayap sini sane.

kamis lepas, tunangku dpt cuti tanpa rekod sebab main futsal. tp team dia hya terselamat awal2 je. hehehe. ptg die da xde game da. kekna ajak die g klcc. kekna ngaja pagi jer, so petang free la. deme dah shoping baju hantaran kat klcc, petang tu deme amek aku balik keje. g sogo lak.

makan dulu, then tros ngan acara mencarik barang, xde beli byk pon, tp kami telah mnjadi org terakhir kua dr sogo tu. hahaha. 1st time jd org terakhir yg balik. br aku taw, sblum pkerja2 sogo tu balik, dorang akan berdiri tegak kat sebelah barang2 brand dorang jaga tu. pastu ade ketua tiup wisel ke ape tah. dorang akan tepok tgn tanda bersurai. ooo gitu cara dorang nak balik. hehe




filling up the tummy first at Kyros kebab. da lama x mkn bnda ni haihh

mbeli cadar pengantin kekna. nyampah la tgk konon2 70 plus 20%. after disc, tu la harge sbnr. cam aku xtaw. klo g time x sales pon, sama jugak harge. wekkk

kekna beli jean perry kale merah itam. dpt free quilt. berbaloi!

carik perfume pulak. bengkek klo igt balik incident beli perfum aritu. krisis ngan 3 pompuan gemok. mls nak cite. wat sakit ati je. adehhh, ade gak org cam 2 kat malaysia ni. hahaha

ciannye tunangku kne angkat plastik berat2 yer. ngeeee

promoter perfum yg tgh wrap hantaran perfum yg kekna beli. bertungkus lumus cepat2 mamat ni siapkan sbb da waktu balik die. org terakhir la katekan. haha. akhirnye memilih azzaro. sedap la bau die ;)

dlm byk2 packaging, aku suke yg ni. nina ricci. ni merah. aku nk kale pink ade x? hehe. hujung taun la baru beli :)

love~ izyan al-za'im








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...