Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 21 October 2010

bekas pokok for him


remember hajar bagi aku ikan laga yg aku namakan lulu tu? ikan tu skang berada di dlm bekas kaca yg dahulunye didiami oleh pokok (xtaw pe nama). bile dorang da isi ikan dlm bekas tu, maka tunangku amek pokok tu n letak kat tempat die.

tp kesian nye la, die letak pokok 2 dlm balang kuih plastik tu jer. haha. sampai kuning2 daun pokok tu aku tgk. ahai... maka, aku pon ambik balang kaca yg sama ngan lulu tinggal tu dr umah. asalnye tu bekas hantaran aku la. murah je, beli kat ikea. tunangku isi cincin dlm tu.

aku dah hias ngan ribbon n butterfly pink n bg kat tunangku utk isi pokok tu. die macam malu je sbnye sbb bnda tu kale pink. hahaha. xkire, kene gune gak. (lucky me, die x kesah akhirnye. hehe) tunangku da siap beli crystal ball kale purple. ha, tinggal letak pokok tu je. no more bekas kuih plastik tu k! :p

'jaga saya elok2 taw' kata pokok tersebut kepada Husni :)
'letak kat tempat aku cantik ni' kate yan. lol

love ~ izyan al-za'im

1 comment:

CiCeoN said...

klu letak kt meje aku lagi cntik!..hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...