Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 17 September 2010

rayaku ke 7

tb2 je skip raya ke 7. actually gambo2 raya masa ke melaka n tg karang kt camera org lain. later la aku update. smalm, semua family aku g raya umah2 sedara. 5 umah je sempat semalam. tp sampi ke malam jugak. ahai. mak, ayah, along, banglong, shaheez, bangah, kakyus, nureen, nuqman, nubies, aku, tunangku, acah, acu, mak usu, aiman, nana, encha, yam. sukenye la dpt jalan ramai2.

actualy, mule2 tunangku xdpt nak ikot sbb nak keje. yela, aritu kan PC die down seminggu. byk giler keje die tertangguh. so die nak keje jugak semlam. aku rase x sampai ati die kene keje time org lain bersuka ria. aku pujuk punye pujuk punye pujuk, las2 die mengalah jugak. die ikot kitorang raya. yea!! baru la lengkap! hehe. 2 pon die bg syarat, klo ikot raya semalam, sabtu ahad, die xleh ikot klo aku nk g mana2. ok2 fine. aku pon ade tusyen dis weekend. so, kire ok la 2. hehe. layan gambo jela. gambo xsemenggah je. ate gambo dr DSLR ntah bile nak dptnye. hahai

mlm sblumnye raya umah acu n uncle.



open houz umah ili, my bestie at puchong. as usual, Oh umah ili mmg marveles!





then g umah sedara ayah kat taman samudera.


umah embang n nek long kat melawati.


rombongan cik kiah x hengat! i love my family :)

umah yong kat taman melati.

cian nubies. panas giler smlm. so, mandi dulu kat umah kak ilin. kak yus' sis at tmn melati

nubies dah mandi!


nak jugak.. hamekkk!! haha




budak2 xleh tgk swimming pool. sume terjun! haha. nureen n shaheez cam da besar sket. konon2 leh tahan la takat dok tepi tu. las2 deme pon terjun sbb x tahan tgk ayo tu. ahaha

picnic kat lua. konon2 jg budak2 tu. wahaha

sampai sakit2 pale g raya semlam sbb toooo hot! selagi x habes sebulan, mmg berjalan jele gamaknyer. ok bye!

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...