Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 27 September 2010

nilai 3

went to nilai 3 last sunday. no no no, bukan sebab carik barang utk aku kawen, but untuk kak ina. (tunangku's sis) die nk tunang. erm, nmpaknye, wlopon, tunangku n aku yg tunang dulu, tp nmpaknye, abgnye n kakaknye bakal memintas kitorang sbb dorang akan kawen sblum kitorang kawen. insyaallah. xkesah je. ikot rezeki n jodoh masing2 la kan. aku doakan sume bahagia dgn jodoh masing2.

bakal tunang kak ina jauh. so, aku n tunangku je yg ade kat KL. so, aku x kesah je temankan k. ina carik barang. lgpon leh usya2 bekas hantaran utk aku nye wedding nnt kan. pergi nilai 2 pon da lmbat nk dekat kol 4 baru gerak. risau gak lmbat sbb takot kedai tutup awal. sbb kak ina ade hal. naseb bek, kedai sume bukak lg. tutup kol 8 mlm kot. org pon ramai je lg.

with kak ina.


kedai thank q. aku beli bekas hantaran tunang bentuk tanduk dulu kat sini. hehe

'ini ialah daun sireh bewarna pink' kate husni. adeh, macam2 la. fake sireh warna warni pon ade. sume bnda da x ori.

wekk~~


koleksi set2 hantaran. mahalnye!! sume main ribu! patotla org xkawen2. hahaiii. eee dilema tol, buat simple2, mata kita sendiri x berkenan. mata makcik2 yg suke mngomen lg la. klo wat mahal2, rase sgh x berbaloi. utk satu hari je bnda tu pon. ish2. yg pasti, aku pon xkan mbazir utk ke arah itu. no no no!

suke yg ni. oh mbazirnye rase.. tp cantik... org kate, buat sendiri lebey jimat. but klo nk buat sendiri pon, nk beli bahan2 bukannye murah deknon. adehhh. kedekot atau xmahu mbazir? mstilah xmahu mbazir. giler ke ape..dush2! ade jgk org kate, ala, kawen skali je seumur idup (insyaallah). xkesahla mahal skit. ye btol. tp itu klo mmg aku byk dwet. faham? so, belanjalah ikot kemampuan. n bersederhanalah sebaik mungkin. insyallah...

sekadar mjamu mata. damn!

akhirnya, kak ina x beli pape pon. dtg pon nk survey je. die nak beli kat ipoh katenye. up 2 her :) dah sampai KL malam, so tros g makan. kak ina nak makan kt Murni. mengelembung perut makan mknn yg portionnye sunguh byk itu. haha

As recommended by elle, tunangku tried dis Triple H. marveles!! roti bersalut telur yg diselang selikan dgn daging burger n sosej, cili sos n mayo. dap2! only RM4!!

calamansi special n honeymoon special. as usual, mmg special! kak ina ordered mee raja. isi mee nye sungguh meriah!

mine! carbonara seafood! melimpah2 seafood nye! hehe. harusla aku xdpt habeskan sorang sbb byk giler. RM14 jer!!! burppp alhamdulillah.

okla 2, bubye!

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...