Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 2 August 2010

my sunday

nk cite bout my sunday pulak. as usual, aku, acah n asyu g ngajar tusyen kat alam megah tu. class dorang start 9.30. aku nye start kol 11.00 still g awal sbb kitorang carpool. while waiting, normally aku memfesbukkan diri aku. hehe. tunangku lak, klo aku g ngajar, die usually akan g opis jugak. sm2 carik duit lebih. ahaks.

then after class, ktorang sj melencong ke jakel baru kat shah alam sect 7 tu. mmg besar. klo nk taw, b4 dis, aku penah je berjanji xnak dtg jakel lg. tp np aku g jugak eh? adeiii. aku x suke bukan ape. aku g bukan nk mbeli pown. sj2 je nak cuci mata. yg org2 jakel ni, memaksa2 lak kitorang beli. dah namanye window shopping, ktorang bukan nk beli, nk tgk2 jer. tension gua! main2 hide n seek sbb nk cabut dari kedai tu. kakakaka

mmg aku x beli baju raye pon lg. erm, da besar ni, xdela pk nk baju raye berpasang2 cam masa aku budak kecik dulu. skang ni, sepasang pon da ok da. janji ade baju baru. aku pk nk g cari kain kt KL je. yg aku g jakel shah alam tu watpe? uwargh! siap usya2 kain lace lagi. poyo cam nk beli jer. yg staff sana ye2 tebar kain watpe? aku dah kate aku xnak beli!! lantak korang la. hahaha. aku nk jamu mata je, bukan nk jamu duit aku. wekk

balik da penat. n malam pulak acah n asyu dah dapat gaji pertama dorang bekerja kat TM. syabass! hehe. maka dorang mengajak ke restoran ayam penyet kat sunway. tenkiu2! aku bangga korang da dpt keje n da ada gaji sendiri. leh tlg mak ayah pasni ok! ayam penyet tu mmg sedap, aku lak mgalami sakit perot mlm tu, so aku makan dlm due suap je kot. spoil tol la perot aku time tu. xpe, len kali korang blanje lagi eh. huuhu

acah nk suro mak buat baju cam kt blkg tu. we'll see! huhu

dlm x suke g jakel, sempat amek gamba. ade aku kesah? hahaha. yg ko asyu, x mnyempat nk btolkan tudung kt situ jgk. ahaiii

mengada tgk kain lace. aku nk escape n bgtaw: i x bwk fiance, x boley bli arini (mmg xnk beli pon) die leh soh letak deposit la, bli dulu klo xske leh tukar n die kate laki bukan nye taw pasal bnda2 lace ni. hello! salah org la! tunangku x amek taw? iskkk tunangku la advisor plg cerewet ok. jgn men2. ahakss

bkn nk bli pon, juz mbayangkan lace hitam n pink satin 4 my wedding dress. suke sgt! klo bajet lari, terpaksa la aku lupekan aje hasratku itu. huhuhu (eh, carik baju raye ke, bju kawen? hahaha)

yess! berjaya masuk lift! jom kita ca ca ca cabuttttt! hahaha

ok, bubbye!

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...