Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 6 August 2010

mid valley lagi

dah tgk muvie ari rabu, hai khamis aku kna ke mid valley lagi skali. aku kene jaga booth matrade sempene Entrepreneurship Expo. Kol 10 dah sampai sana. aku jaga ngan Che Wan. die lambat sket. Adeh, punyela ramai umat kat sana. aku pk ari kamis xdela ramai sgt. leh la aku baca novel. hahahaha. upenye, x dapek laaa. nak borak dlm tepon jap ngan tunangku pon,188 kali tergendala (ok tipu bukan 188. hehe)

tghhari aku makan sorang jela sbb kene bergilir makan. lps mkn n solat, dlm kol 2.30, che wan nak cabut trus. ngot tol la mamat tu. adehhh. aku kene jaga sampai abesla. aku balik kol 5.30. seyes aku da xde suara petang tu. org ramai dok tya kat booth matrade. aku sorang lak tu yg jaga dgn penuh dedikasi. isk2, tabah btol aku. kakakaka. balik umah punyela aku tido awal. penat sgt ke? penat gune suara kot. terjerit2 sbb tmpat tu bising pulak kan. ahai. kalah orang lumba marathon aku nye penat. hahahaha.

aku disini! midvalley exhibition centre. adeh ramai org. xlarat. huhu

matrade booth

makan kat sini. lupe amek pix spagetti. ermm, tekakku berkata spagetti di sini tidak sedap. huuhu

xbestnye makan sengsorang. naseb dok sblah cermin, leh amek gambar sendiri. kakakaka

my greatest company! tp baru nk gigit, ade je visitors kaco. nk mkn cookies mcm curik2 makan time bulan pose. kakakaka

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...