Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 19 August 2010

kelakar

kelaka ke? xdela kelaka sgt sbnye. hahahaha. kelmarin, dlm kol 6 lbey aku ngan tunangku g bazar ramadhan kat tmn datuk harun tu. kami gi naik motor kriss bapak aku. moto bapak aku ni, meter nak tgk minyak tu, dah rosak. meter always tunjuk kat empty wlopon dah isi minyak penuh. dah beli2, broom broom la nak balik. nak singgah beli mee kuning mak aku pesan. tgh jalan sket, rase cam x leh press minyak. las2 benti dengan sendirinye depan umah pakcik ni. die meniaga dpn umah die. tunangku pon try la berbilion kali nak start. tp xboley gak.

rosak ke, or minyak abes ha? cam bangang je meter 2 xleh pakai kan. hahaha. pakcik tu ckp xde minyak tu. aku call bapak aku. ade minyak x moto tu?. dengan konfiden bapak aku ckp, mana boley xde minyak. bising2. hahaha. bile tunangku cek, mmg minyak da kering pown. adushh. xkan nk tolak moto balik umah. ishhh. aku call adik aku, naseb bek dia ade. aku soh die amek kitorang kat dpn umah pakcik tu.

kitorang mintak izin tumpang moto kat umah pakcik tu sbb dah nak berbuka. pas berbuka nnt kitorang dtg balik ye pakcik, lps beli minyak. pakcik tu x abes lg nak menangkan ayat penyata die sbentar td iatu moto tu da abes minyak. iye betul pakcikkkkkk. tp bapak saya kate ada minyak. tu yg igt moto 2 rosak, bukan abes minyak. ahaiii.

naseb bek sempat buka kat umah. pas buka tunangku n ayah g petronas beli minyak n amek moto tu kat umah pakcik tu. time kasih pakcik bagi tumpang letak moto. hahahaha

yg aku n tunangku rase kelaka ialah, moto bapak aku tu da lama meter minyak tu rosak. tp x penah pon minyak abes tgh jaln. camne bapak aku handle bnda tu ha? camne die taw bile kene isi myak? xde pulak aku tya bapak aku. hehe. pelik tp benar. ermmmm hhehe

tunangku bersama juadah buka puasa yg dibeli di bazar dlm bakul moto sambil tunggu depan umah pakcik tu yg juga depan sekolah rendah aku. naseb bek acah dah dtg kat belakang tu. yeaay!!

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...