Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 27 August 2010

buka puasa MDG

skang jam 1.46 tengahari n aku ada kat umah. matrade kasi balik awal yo! hehe. ade buke pose kat matrade arini. so, dpt balik awal yea! erm nak kua jap la rasenyer. after asar baru la gerak g matrade kot. buka pose luar lagi. hurmm, cian mak aku. ihik.

smalam aku ikot tunangku g buke pose Unit MDG. x macam iftar unit aku yg jauh kat gombak tu, iftar MDG hanya kat kedai Adam belakang Matrade tu je. tanx orang2 MDG. ngeee.

yg attend smlm, adala dlm 20 org. suprisingly harga sume dlm RM280 je! murah giller. sbb lauknye macam2 n yg penting SEDAP! menu smlam ialah nasi, tomyam sampan pecah, sup tulang, siakap 3 rasa, ikan kembung masak ape tah, kerabu sotong, kangkung belacan, daging goreng kunyit, telur dadar, air laici sedap. erm, pe lg eh. hehe. b4 dis salu je makan kat Adam tu. cume smlm je g ramai2. kedainye biasa je, tp mmg sedap! selero makcik makan. hehe


ida n atikah yg sebok melayan anak ida yg sedikit mengamuk pada hari semalam. hehe

antara yg dioder.arghh, kecur ayo kiur aku tghari ni! ciss.

tetamu MDG sampai ke hjg meja sana. my second time berbuka ngan MDG after last year. muke x malu. huhu

nadia n hajar yg kene tipu ngan aku. sory wehh! selamat hari raya. ngeee

buka pose pakai baju batik. kamis pulak kan. hidup kerajaan!! hahaha

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...