Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 28 July 2010

my bucuk's new shirt!

last monday, klo ade yg terbaca entry aku yg panas mbara tu, harap maaafla. sbb aku jarang berkasar mcm tu sbnye. tp atas nasihat tunangku, die xmo blog aku dikotori ngan entry2 panas cam2. die kate blog aku ni utk berkongsi kegembiraan je. maka aku pon delete la entry tu wlopon mmg aku marah giler ngan manusia tu! ciss! aku xnak igt da la. ingat, always happy mood, yippie!

so, petang isnin tu, aku ckp ngan tunangku, 'disebabkan ati i lara pada arini, leh x kita balik awal n g jalan2, i nak shopping adiah utk org tersayang'. hehehe. poyo je ayat aku. so, tunangku yg memahami tu telah mbawak kami ke midvalley. saje je, aku nk belikan tunangku shirt. ade 3 reasons sbnye.

1. nak buy him sumting sbb pass the JPA exam!
2. alang2 wedding my bff dis weekend kna pakai purple n he doesnt hv 1. so, aku nak belikan la. :)
3. nak raye da kan. so leh jadi baju raye skali. huhuhu

best kan, 3 in 1. huhuhuhu. wlopon adiah, tp xde la suprise2. sbb klo nk beli baju ni kna tol2 fit so orgnye kene ikot skali. haaha. papepon, jji tunangku suke, aku pon suke la :)

ok, try dulu, sambil aku mnyebok :p

tunangku wanted dis cardigan. nak pakai kat opis katenye. erm, i tink, later la darling :)

dang! i like dis one! buy, buy! the size harusla 's'. tgk badanla. hehe. pakai dis saturday k :)

acara wajib tunangku, boots browsing. huhu

aku hya sempat merembat seliper toilet ini sahaja. ganti selipar burukku katopis. huahuahua.

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...