Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 19 July 2010

MATRADE menang weyhh!

yeehaaa!! well, xsia2 blatih kawad almost everyday 4 e last 2 weeks. menang akhirnya! yea! punyela gerun kononnye ngan SMEcorp tu. but, rezeki ttp pada matrade. aku da ckp, last year xde aku, sbb tu dpt no.2 , dis year ade aku, sbb tu jd no.1. kakakakakaaka. menanah telinga org dgr. hhahaha. mmg abes berdisiplin la matrade aritu. salute la weh!!! ngeee

tp ade satu incident yg sungguh tragis. hehehe. tunangku telah kua barisan sbb die dah pitam. aku dok depan, die lak blakang skali. sumpah aku x pasan. ate, dah mmg berdiri tegak x gerak langsung, mn aku nmpak. ciannye tunangku. dah menang, dah kua barisan, baru aku taw tunangku dah pitam. naseb bek pastu dah ok. actually mmg ktorang x mkan pon pagi tu. yela, pagi 6.30 da kua. nak mkn ape pg 2. aku pon x lalu. kitorang juz mkn kurma sorang 3 bjik jer. naseb bek tunangku ok pastu. alhamdulillah.... lgpon, berbaloi bdiri tgh panas sbb menang! yea!!!

xtipu, dis year nye hari sukan mmg gempak n havoc giler! rugi sape x join! netball pon menang jugak! matraders mmg sume sporting giler! aku rase klo ade pertandingan penyokong paling havoc, mmg awal2 matrade dah menang! yeehaaa!! best2!! balik umah suara dah xde sbb dok menjerit tgk netball. yeahhh!! berbaloi baloi!! :P

ktorang pk, ktorang smpai lmbat, upenye ramai lg yg lambat. ampeh tol. so, amek gamba dulu. hehehe

peace! gambar kawad xdapek la nak amek. ate, aku yg berkawad, cane nk amek gamba. haha. nnt ade gamba dr camera sesape, aku tempekkanla kat sini k.

semangat juara! yeah!

ni la muke mamat yg pitam tu. cian die... tp np ceria je ni? ngeee

tunangku's n mine :)

sblm balik, singgah mkn nasi beriani gam putrajaya (tp kat bangi.haha) yg sedap tu. nyumnyum. balik je, teros tido la. penat siot! ok, jmpa lg di sukan agensi taun depan. lalalalala

(newly updated) lihatla kekemasan barisan matrade, hhuhu



love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...