Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday 1 July 2010

mak & ayah umrah

waduh,, kebiziannye aku skang ni! rase mcm2 bnda aku nk update kat blogku ni. tp bile ade ms free, blur lak nk update ape. huhu

ok, entry lps aku bgtaw aku cuti ari selasa sbb anta mak n ayah + makwok (auntie) ke KLIA. dorang nk perform umrah. time salam2 tu, sedey lak aku. iskisk. dorang gi sampai 12/7/2010. hopefully dorang dapat buat umrah yg mabrur insyaallah.....

uiks, 1st time ni aku dok umah without mak n ayah. So, aku ngan acah n asyu jela tinggal umah. salu balik keje dah siap mak masak. so, utk 2 minggu ni, lu pk la sendiri! kakakakaka. so, makan tunangku, aku kene setelkan. tp bukan masak. mkn lua la. hahahaha. x senonohnye aku ni. ngeee.

congrats gak utk acah n asyu yg akhirnye bjaya dpt keje. So, hari ni dorang stat keje kat TM. menara rebung tu la. Yela, cian dorang 2 bulan dorang tunggu utk keje tu. TM ni cam main2 lak nak bg org keje, cett! So, aku pon happy jugak utk dorang. keje rajin2 okeh!

em, mak ayah aku xde ni, so, aku kene la rajin2 sket. ensure rumah pintu sume da kunci. selalu ayah yg kuncikan pintu. hehehe. n sume chores have 2 be executed. nnt dorang balik, xdela cam tongkang pecah lak. ahaiii.

so, here r some photos time anta mak ayah ari tu. :)

selamat beribadah mak n ayah. luv u!

makwok blakang ayah tu. she is a single mother. adik kpd ayah aku. Salleh, anak makwok (my couzin) pesan kat ayah aku : 'jaga adik elok2 ye'. sume bantai gelak. lawak siot! hahaha

paksa mak amek gamba dlm ladies. weeee

bagi aku posing sorang dulu. hohoho

flight kol 10.30. but travel agent (andalusia) soh ade kat klia kol 7.30. kol 6 ktorang da kua umah ok. so melepak tgu dulu yer. hehe

sesi mem'babai'. ni sume family aku. ramai sbb family aku plus family makwok. hehe. baby, wat r u laughing at?

naseb bek ade asyu. klo x, tatut tinggal berdua ngan acah je kat umah. ngeee

asyu, acah, aku, abby

da pandai amek gambo jelir2 lidah yer. tiru sape tu? :p

otw balik umah, minah2 ni dah terbongkang dlm kete. ampeh tol! lol

ok, x sabar tgu 12/7/2010. nak sambut mak ayah balik. act, aku happy dorang dpt gak g mekah. harap2 ade rezeki dorang nk g haji plak. tahun ni insyaallah. i pray 4 them...

love ~ izyan al-za'im





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...