Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 6 July 2010

Linda kawen

Last Sunday aku and tunangku g wedding Linda kat Puncak Alam. Linda ni PA dari MITI. tp die kene jaga bos die dok MATRADE. so, mmg workstation die kat tingkat 17 MATRADE ni. aku mmg taw die dah tunang. masa die bg kad kawen die, x pulak aku tya die kawen ngan sape. Sampaila satu hari tu, Adnan (budak IT) anta emel invitation to all MATRADE HQ. letak gamba die n linda. Aku tgk balek smula kad kawen die, btolla, LINDA & ADNAN! Cett, baru aku taw upenye die nak kawen ngan org MATRADE gaks. ahaii

X kesah die nak kawen ngan sp, jji bahagia. To Linda, Selamat Pengantin Baru, Semoga Bahagia Hingga Ke Syurga. ceewahh! best x ayat aku. ngeee

lupe nak amek gamba ngan perantin laki. hehe

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...