Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 19 May 2010

tunangku pink?



apakah persamaan kedua2 gamba di atas? ya betol! mmg due2 ada gambar tunangku. tp yg aku nak tunjuk ialah ke'pink'an yg melanda tunangku. klo gambar yg ke 2 tu, bukan tempat die ye. 2 work station aku. kang ade lak tunangku kene ejek. hahahaha

aku mmg giler pink. tp aku xpenah paksa tunangku pakai pink pon taw... adakah sejak denganku, tunangku kene pengaruh tunang x sebaya? hahaha.

mungkin certain guys xleh terima nak pakai pink ni. but zaman skang ni mana kire 2 sume. kale ape2 pon belasah jela! warna tu x salah pon taw. hehe. anyway aku ske je tunangku pakai pink. sgt comel! ngeeeee.

ape motif aku wat entry ni tah. hehe. saya sayang tunang saya!! :p

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...