Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 4 May 2010

suka suki

sesaje nak mengupdate aktiviti yg aku buat recently :p

skang ni, tunangku kuat betol bersukan. especially futball n futsal. aku sbg penumpang kereta tunangku, kenalah tgu tunangku abes training. seminggu adela dlm 2/3 kali. tunangku mmg suro aku itot die g training (after opis hour). kdg2 aku malas. sbb lg best layan tenet kat opis wlopon takot gak kdg2 sbb xde org lain dah kat opis.huhu) lg2 klo ade match. lg la tunangku pakse aku itot. tgk die main la! sbg tunang yg taat(hahai, aku menurut perintah jela) utk hilang boring, aku bawakla mags. yela, aku je kot pompuan yg itot. org lain mn bawak isteri/pasangan bagai. hahaha. baiklah tunangku, selagi larat, tunangmu ini akan sentiasa mberikan sokongan padu yg tidak terhingga! ciayo2 :p

mkn ati kwn2 u tgk i amek pix u je.haha. selain tgkap gambar, aku jugakla tukang tangkap bola klo bola dah over sampai ke tempat duduk aku. ampeh.haha

Last Friday, Matrade buat bowling tournament interdivision kat Cineleisure kat e Curve tula. cam bese, aku malas nak join. sbb, klo aku x masuk pon, mmg division aku (BKP) menang.huuhu. so, cam biasa, aku jd penyokong tunangku yg sah2 berbeza division ngn aku.hahaha. ade aku kesah?haha


wlopon x menang, i really enjoyed jd penyokong u! hurray! haha

tunangku balik kampung, so aku g wedding kawan aku sorang2. x best la g sorang,,,(x sorang pon sbb mak ayah, acah n asyu ikot.haha) juz nak tunjuk souvenir yg aku dpat. lovely-pink-heart-shape cookies. comel jer.. suke aku! :)


btw, selamat pengantin baru ati! :)

tunangku ade beli crocs kat uptown masa habis tournament bowling hari 2. then, masa die balik kampung, aku telah belikan button letters yg mmg letak kat kasut 2 la. naseb bek tunangku suke. ni aku dah letakkan kat kasut tunangku. saya suke :)


HZ for Husni Al-Za'im
IH for Izyan Hazwani
hehe

Ni pulak semlam ptg, abes keje aku nak amek along aku kat umah kawan die. die bljar buat kek. aku sampai, dorang x abes lg m'hias cupcakes. jd aku pon menyebok, nak bg cpt siap la kononnye. yg pasti, bukan je cantik, tp sedap ok!! :) aku nak oder wedding edible cake for Sha&Adris from akak yg aja buat kek ni la. best2!


tukang sebok in da houze!!

the end :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...