Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 10 May 2010

happy mother's day!

As every1 knows, smlam was mother's day. n as my family routine, 2 celebrate mother's day is a must 4 every years. klo x sempat nak celebrate kat lua, celbrate kt umah pon x pe, jji kene celebrate. alaa, celebrte ni xperlu la pon nk bg adiah besar2 kot. dah klo x mampu. juz ucap happy mother's day kat mak kite, die mesti akan senym sampai ke telinga ok!

so, last saturday, my whole fam celebrate mother's day kat bagan lalang. family aku ni agak suke la g bagan lalang. mana x nye, nak bawak anak2 buah aku tgk laut kononnye. ate, bagan lalang la kitorang rase laut yg paling dekat ngn KL kot.hahaha.

aku awal2 ckp ngn mak aku, 'sory mak, xde adiah mother's day la, nnt kaklang postpone bg adiah besday mak yer. hehe' besday mak aku 3/6. so, boleh la combine skali kot.hehehe

yg pasti. aku, kakak n adik aku plus couzin aku wafi telah bertungkus lumus wat cuppies utk hari ibu nih! kire adiah jugak la nih! wink2


along aku baru dapat semangat baja hitam utk asek wat cake lately. so, aku tumpang sekaki la. yg pasti tulisan tu tulisan aku ok. hahaha. xde la cantik mana pon. yg pasti sgt puas ati kerana cubaan x menghampakan n dapat hadiahkan mak cuppies ni hasil dari titik peluh kitorang. ngeh3.

kepada mak, Puan Fatimah Md Said, thank you soo very much kerana menjaga kaklang dari lahir, bg nama sedap (hehe) sampai la dah besar ni. nak kawen dah ni ha. byk sgt2 pengorbanan mak utk kaklang, along, bangah, acah n arwah dekwan jugak.... i love you soo much mak!! n doakan klo kaklang dah kawen n dah jd ibu, kaklang jd ibu yg baik jgk yer :)

sori, xdapat nk upload pix lain sbb kat kamera bangah n along.ngeee

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...