Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 5 May 2010

charm bracelet

em, cite pasal barang kemas, seyesly dulu mmg aku x berminat langsung. beli barang kemas? lagila x pernah. kire cincin tunang n risik yg aku pakai skang ni, adalah pertama yg aku beli. oops, bukan aku beli. harusla tunangku yg yg bayar. i mean, g kedai emas n beli. hahaha.

rantai yg aku pakai ni pon, mak aku yg beli. dah lama dah pon aku pakai. bracelet pon mak aku beli, tp aku x pakai pown, mak asek tya napa aku x pakai. uwaa! aku x minat la nak pakai barang emas ni. kalo cam white gold/silver xpe gak. cam mak2 je nak pakai emas. hahaha

wlbagaimanapun, tunangku dah menegaskan die nak beli bracelet utk hantaran kawen nnt. yellow gold ok. die xnak white2 ni. klo campur sket, xpe. iskisk. redho dan berserah jela, aku kna pakai emas. hahaha. xpe2 aku akan suke nye klo sayngku bucuk yg bagi.

makanya, skang ni aku suke la usya bracelet klo g mn2 kdai emas. yela, aku nak usya yg design x mcm mak2. hahaha. ehem bukan usya design je ye. usya dgn harga skali yer cik izyan! remember, laki anda bukan anak raja. ye saya taw tu. hehe. xtaw la mcm mn yg aku berkenan. klo yellow gold byk je nmpak cam mak2. iskisk.

then,aku telah ketemu sama yg ini!
Tiffany & Co charm bracelet . 18 Carat gold.

Found dis at Tiffany n Co. Seyesly aku x de idea bout bp harga bnda ni. agak2 bp eh? mestila mahal kan... tp aku suke je charm bracelet cam ni. barula x nmpak cam mak2. haha. tp np aku x penah pon nmpak cam design ni kat Habib ke, Poh Kong ke atau lebih tepat lagi, kedai emas yg taraf org keje gomen cam aku ni?haha. ke ade, tp aku yg x pasan? xtaw la. nnt aku nak usya lagi la.

klo design camni, barula aku semangat nak pakai walopon yellow gold. hehehehaha. anyway, aku xkesah pon, bracelet cane yg tunangku nak beli. klo nk ikot yg aku suke je, amboi,,, mmg la mcm2 ada!, ahai...plg penting, ikot kemampuan n jji die suke, aku pon suke la nnt. x mcm yg pix kat ats tu pon xpe... ngeeee


Love ~ Izyan Al-za'im


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...