Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday 12 May 2010

apakah nama manje utk pasangan anda? :)

sj je aku buat entry ni. hehe. sbbnye aku teringat member aku post camni kat FBku.
'yan, cam x caya u call him 'baby'. so romantik'.... ok, she said dat after i shouted sumting at tunangku's page. jerit manje gitu! agagagaga. xsangke lak ade org perasan! blushing.wink2

erm, aku rase sume pasangan kat dunia ni mesti ade nama manje utk pasangan memasing kan? ahh gitew! ade pgil ma+pa, daddy+mommy, abg+adik(hehe). mmm mcm2 lagi kot. x kesah la panggil ape pon. jji mesti paling special dihati pasangan memasing, tol? n pastinye berbunge2 bile pasangan kite memanggil ngn nama manje tersebut bukan? heee

so, same gak la aku n tunangku. of coz ade nama special~~

i call him...



and he calls me...



haha, klo org nak kate gedik, katela! ade aku kesah!! aku happy adela. lalalala. klo ingat masa mule2 nak start pgil nama manje ni, mmg agak kekok gak. tp lame2 tu, rase sgt selesa! igt lagi, awal2 dulu, tunangku suro aku pgil die 'abang'. tp aku refused sbb org lain yg lebey tua dr aku pon aku pgil abang. so, x special pd pendapat aku. aku ulangi, pd pendapat aku je yer. tiap org ade citarase yg berbeza tol x? then, aku panggil sayang. erm, still rase kekok gak. n finally aku panggil die BABY! sumtimes jela, aku panggil die sayang,,(tgk keadaan.hehe) baru aku rase selesa panggil baby! ngeeee. nama HONEY lak, mmg tunangku yg bagi. soo sweet :)

tp aku x comercialkan pon paggilan2 tersebut di tempat awam. cukuplah panggilan antara kami berdua. kang kate gedik pulak. ahahaha. cume kat sini je aku membagitaw serba sedikit wink2 ;)
lgpon, aku psti, sume couple/spouse ade panggilan2 manje cenggini kan? gud2, teruskan!

mungkinkah aku akan tukar nama manje ni after kawen? erm, biala masa mnentukan. hehe. so far, kami sgt selesa ngn HONEY n BABY :)

love ~ izyan al-za'im

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...