Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 4 May 2010

4 April 2011

hari tu, aku ada bgtaw yg date utk aku bernikah dgn tunangku ialah pada 3/4/2011. tp, dis morning tunangku told me 'boleh x xnak 3 haribulan' die siap takot aku marah. hehehehe. xmarah pon lah sayangku. 3/4/2011 tu x fix pon. subject 2 change kan. :)

He said, die x kesah tarikh lain, tp klo leh xnak tiga/3. sbbnya hanya satu. 3/5 ialah tarikh arwah mama meninggal. 3/10 kami pilih utk bertunang. tunangku xmau pilih 3 lagi. die xnak sgt bergembira pada 3 haribulan.

ok, i respect ur reason. no prob, so i said, 4 haribulan would be gud too! tunangku happy aku terima utk menolak 3 haribulan. die takot aku marah sebab aku dah set dlm planner n mcm2 lg termasukla book fotographer. no prob darl! long way 2 go. setakat tukar tarikh sehari, x de masalah punyer. i understand ur feeling :)

aku dah edit ticker aku! skang date kawen kami ialah 4/4/2011 :)
2 lah, mcm awal, takot nnt asek tukar je. harap2 xde perubahan lagi. hehehe. mak aku ade pesan. kalo nak awal lg dr bulan 4 boleh, tp kalo lepas dr bulan 4 x boleh! baiklah mak.huhu. aku pon da bgtaw fotographer pasal tukar date. aku siap pesan, subject 2 change. hehehe. tp harap sgt xde tukar2 dah. huhu. benda lain aku x book pon lagi. sbb rase awal sgt. mn taw tb2 berkenan ngn yg lain lak ke. huhu. tp utk fotographer, mmg confirm aku amek yg 2! :)

so, 4 /4/2011, here we come! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...