Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 27 April 2010

baju pengantin artis @ national muzium

pd 13 april yg lps, aku n tunangku kan ade exam JPA kat MAEPS Serdang. ntah xtaw le pe yg aku jwb. moga-mogahan lulus la yer. ahai..

pas exam, still awal, dah g jebguk2 masjid duta, then xtaw nak g mana lagi. akhirnye kitorang telah menjejekkan kaki ke Muzium Negara. hehe. memandangkan tunangku x penah g Muzium.hehehe cian btol cayang i ni..hehe. so, g jelah menjelajah muzium tu.

ok, yg pastinye,skang ni tgh blangsung ala2 pameran baju perantin artis2 gitew. ye btol mmg ade pameran keranda kat muzium skang ni. but tunangku x berminat, so kitorang masuk muzium yg biasa 2 je. so, sesape yg nak tgk baju yg artis2 pakai time wedding dorang leh le tgk sendiri kat Muzium Negara tu ok!

Cam kat bawah ni, aku sempat amek gambar ngan gambar kakak angkat aku jer.... ni pix je.. klo baju yg betol2 pon ade k. sp lagi tah. ning ade, x hengat la aku baju artis mana tah lagi... 2 je nak cite..hehe. babai...


cantiknye,, cam muke aku! hahahahahahaha

pose seorang yg baru 1st time g muzium.hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...