Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday 15 March 2010

pengapit aku VS aku pengapit

haha. actually, aku bukannye nak cerita pasal aku nye pengapit time aku nk kawen nnt. aku nak cite yg aku bakal jd pengapit utk wedding opismate aku yg comel 2. sha n adris!
dorang nak kawen bulan 6 ni. so dorang telah pilih aku n tunangku utk mengapit dorang time dorang kawen nnt. hahahah. tunangku x kesah, so aku pon belasah jela. lgpon, sha n adris due2 kwn aku (both of 'em btemu jodoh kat matrade cam aku gak.huhu) me n tunangku are very honoured 4 the invitation.ngehngeh.

yg pastinye, pg td sha dah bg ak kain ela, utk buat baju pengapit utk aku n tunangku. sedondon gitew. kain sekayu la katekan. awww! sweet siot! dorang yg pilih. aku suke je, klo dah pink la pulak kan.hehe

ni dia!!



ala,, x clear sgt la gambar. yg pasti kale soft pink ok! tanx sha! malula dpt baju sponsor ni. terharu taw. aku b'jji akan jd pengapit yg terbaik pd majlis ko nnt.hahaha

so, nnt tunangku kene tempah baju melayu pink itu. xtaw lg nak tempah kat ne, kna cpt, nak pakai bulan 6 la ktekan. huhu. yg aku lak, soh mak aku jaitla, pe lagi. nak wat kurung moden then nnt aku nak jait beads or tambah2 la ape yg patut sbb kain 2 plain.

act, setelah bertunang, sha n adris adalah pengantin yg kadua untuk aku n tunangku as pengapit. poyo je kan.hehe. sblom ni jd pengapit utk couzin aku, ogy.yela, org mintak tolong, kitorang x kesah je.

baju pengapit yg aku pakai 2 dipinjamkan oleh pengantin. yela,kakak pengantin kan mak andam. so, mmg men rembat jela baju2 yg cantik.lalalalala. baju tunangku lak mmg baju sdn bhd. kebetulan die mmg ade baju kale cream, so mmg sedondonla kitorang time 2. oops nseb bek aku x pakai veil, klo x, mau org tersalah pengatin.wakakakak



yang ni lak ngan flower girls..



ok, utk pengapit wedding aku lak, xtaw lg. tp ili(besfren aku, dr sekolah dulu die nak jd pengapit aku.hahaha. ok no prob, cume yg utk laki, xde dlm fikiran lagi.nnt aku carik ye sp yg bertuah ok.huhu

ok,aku nk g kursus 2weeks start esok. som xdapat la aku nk update bnda alah ni. nnt tgu aku balik k. daaa!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...